Bliv klogere på Fischer & Kerrn
Vi leverer innovative bookingsystemer til møder, ressourcer, gæster og
display skærme. Vores fokus er på Microsoft Outlook og Microsoft Exchange.
Vi leverer innovative bookingsystemer til møder, ressourcer, gæster og
display skærme. Vores fokus er på Microsoft Outlook og Microsoft Exchange.
Vi leverer innovative bookingsystemer til møder, ressourcer, gæster og
display skærme. Vores fokus er på Microsoft Outlook og Microsoft Exchange.
Vores mission er at skabe bedre arbejdspladser for vores kunder, ved at levere innovative og brugervenlige bookingsystemer til møder, ressourcer, gæster og display skærme. Vores booking system til Microsoft Outlook og mobile enheder ændrer måden organisationer planlægger møder og booker mødelokaler, mødeforplejning, gæster og arbejdspladser.
Fischer & Kerrn er grundlagt i 1999 af Jesper Fischer og Henrik Kerrn og vi har arbejdet med booking systemer siden 2003. I dag har vi mere end 500 tilfredse kunder, der bruger Concierge Booking Software.
Vi har kontorer i København, London og i New York, og vores store netværk af partnere sikrer at vi er tilstede over hele verden.
Som en central del af vores overordnet strategi, sørger vi for at opretholde en høj standart i forhold til miljøet. Du kan læse mere om vores miljømæssige tiltag her.
Vi er altid på udkig efter dygtige og innovative forhandlere og distributører. Er du interesseret i at vide mere om fordelene ved at være Fischer & Kerrn partner kan du gå ind på vores dedikerede partnerside og læse mere om hvordan vores produkter kan hjælpe dine kunder.
Vi er altid på udkig efter dygtige og innovative forhandlere og distributører. Er du interesseret i at vide mere om fordelene ved at være Fischer & Kerrn partner kan du gå ind på vores dedikerede partnerside og læse mere om hvordan vores produkter kan hjælpe dine kunder.
Henrik Fehrn,
Salgsdirektør, CEO & Partner
Henrik har arbejdet hos Fischer & Kerrn siden 2005, og har en akademisk baggrund indenfor salg og marketing. Henrik har mere end 20 års erfaring indenfor rådgivning og salg af software-og IT-løsninger.
Henrik Kerrn,
UX Designer og Partner
Henrik er produktchef og har mere end 22 års erfaring indenfor Microsoft Exchange. Henrik er også ansvarlig for user experience og er, sammen med Jesper Fischer, stifter af Fischer & Kerrn.
Jesper Fischer,
Konsulent & Partner
Jesper er ansvarlig for vores konsulentprojekter, og hans fokus er udvikling, integration og migrering i forbindelse med CONCIERGE BOOKING. Jesper er, sammen med Henrik Kerrn, stifter af Fischer & Kerrn.
Morten Fischer-Madsen,
Konsulent, Udvikler & Partner
Morten har mere end 18 års erfaring med Microsoft Exchange. Morten er konsulent og chefarkitekt for produktudvikling. Morten har udvidet teknisk viden og erfaring som teknisk arkitekt, konsulent og leder på adskillige projekter.
Vi er altid på udkig efter nye og dygtige medarbejdere. Du kan se vores ledige stillinger her, men du er også altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning til info@fischerkerrn.com hvis du har lyst til at være en del af Fischer & Kerrn.
Ledige stillinger:
Vi har desværre ikke nogen ledige stillinger på nuværende tidspunkt.
Læs indlæg om innovation og kontorstyring på arbejdspladsen. Læs bloggen for at holde dig orienteret om branchens trends indenfor mødehåndtering, kontoroptimering, fleksible arbejdspladser og meget mere.
Vi mener, at vi alle har et ansvar for at skabe en sund og bæredygtig verden for de kommende generationer. Se vores strategi her.
Vi mener, at vi alle har et ansvar for at skabe en sund og bæredygtig verden for de kommende generationer. Se vores strategi her.
Bliv klogere på vores produkter
Download brochure
Vil du gerne vide mere om vores bookingsystem?
Udfyld formularen med dine informationer og vi vender tilbage hurtigst muligt.
Eller ring til os på +45 3327 9797