Rapporter og analyser
Indsigt i booking adfærden hjælper dig med at forstå dine behov for kontorarealer, mødelokaler og arbejdspladser. Data præsenteres elegant og kan tages ud på forskellige enheder.
Basér dine beslutninger på vedrørende mødelokaler og kontoret generelt på facts istedet for hvad du tror er korrekt.
Forstå hvordan dit kontor anvendes og indret det med det rette antal mødelokaler og skriveborde i den rette størrelse, med det rette udstyr og med den rette placering.
Rapportværktøjet er uundværligt for mange medarbejdergrupper. Facility managere kan analysere brugen, køkkenet kan se hvad der skal leveres og købes ind mens receptionen og sekretærerne kan se dagens møder og gæster.
Data kan tages ud i forskellige formater. det kan for eksempel være HTML hjemmesider, Microsoft Excel og Microsoft Word.
Basér dine beslutninger på vedrørende mødelokaler og kontoret generelt på facts istedet for hvad du tror er korrekt.
Forstå hvordan dit kontor anvendes og indret det med det rette antal mødelokaler og skriveborde i den rette størrelse, med det rette udstyr og med den rette placering.
Rapportværktøjet er uundværligt for mange medarbejdergrupper. Facility managere kan analysere brugen, køkkenet kan se hvad der skal leveres og købes ind mens receptionen og sekretærerne kan se dagens møder og gæster.
Data kan tages ud i forskellige formater. det kan for eksempel være HTML hjemmesider, Microsoft Excel og Microsoft Word.
Booking statistik og rapporter kan tages ud i mange forskellige formater. Vores standardrapporter tages ud som HTML sider, men rapporter kan også let designes således at de tages ud i XML format, CSV format eller som kommaseparerede filer. Dermed kan du også få rapporter til for eksempel Microsoft Excel eller Microsoft Word så du let kan arbejde videre med data og kombinere data med anden information.
Booking statistik og rapporter kan tages ud i mange forskellige formater. Vores standardrapporter tages ud som HTML sider, men rapporter kan også let designes således at de tages ud i XML format, CSV format eller som kommaseparerede filer. Dermed kan du også få rapporter til for eksempel Microsoft Excel eller Microsoft Word så du let kan arbejde videre med data og kombinere data med anden information.
Vi forstår os på hvilken type information den enkelte medarbejder har brug for. En køkkenmedarbejder ønsker ikke samme information som en facility manager. Derfor har vores rapportpakke den nødvendige information til den enkelte medarbejdergruppe. Nogle har behov for strategisk data som hjælper med at træffe beslutninger omkring størrelse på kontoret samt antallet og størrelsen af mødelokaler. Andre kan have brug for at se hvad der skal leveres ud til mødelokalerne, og hvor meget der skal produceres af hver varetype.
Er vores standard rapporter ikke nok kan du skabe dine egne, og kombinere data som du ønsker. Du kan endda også kombinere data CONCIERGE BOOKING SOFTWARE med andre relevante systemer, som for eksempel AMX, Creston, etc. Det giver frihed og nærmest uendelige muligheder.
Er vores standard rapporter ikke nok kan du skabe dine egne, og kombinere data som du ønsker. Du kan endda også kombinere data CONCIERGE BOOKING SOFTWARE med andre relevante systemer, som for eksempel AMX, Creston, etc. Det giver frihed og nærmest uendelige muligheder.
Overblik over møder
Få et komplet overblik over bookede møder. Se, hvem der deltager, og om møderne indeholder bestillinger eller besøgende.
Møders varighed
Længden af møder er vigtig. Har vi primært korte 15 min. møder eller har møder tendens til at være længere. Du kan endda se forskelle på tværs af dine kontorer.
Mødestørrelse
Mødelokaler kommer i forskellige størrelser og former. Du kan sammenligne din virksomheds typiske mødestørrelse med kapaciteten af dine mødelokaler. Ved at gøre dette kan du se om du har de rigtige mødelokalesstørrelser.
Belægningsprocenter
Har du nok mødelokaler og skriveborde, og på hvilket tidspunkt på dagen er belægningen højest? Lær alt om dine belægninger og se om du har den rigtige mængde mødelokaler.
No show
Mødelokaler står ofte tomme selvom de er bookede. Rapporten viser hvor mange mødelokaler der står tomme på trods af at de er bookede samt hvilke personer det er som ikke dukker op til deres møder.
Overblik over møder
Savner du også et overblik over hvor mange gæster der er generelt og hvilke der kommer idag? Rapporten viser hvilke gæster der kommer idag, hvad tid de kommer og hvem de skal have møde med. Du kan også se hvor mange gæster der har være på besøg over en periode.
Leveringsrapport
Køkken og andre serviceleverandører kan få et præcist overblik over bestillinger og hvad der skal leveres ud til mødelokalerne idag.
Fakturering
Komplet overblik over faktureringen. Hvad skal de enkelte medarbejdere, kunder og afdelinger faktureres for i en given periode. Det er endda også muligt at generere fakturaer som kan sendes til eksterne.
Bliv klogere på vores produkter
Download brochure
Vil du gerne vide mere om vores bookingsystem?
Udfyld formularen med dine informationer og vi vender tilbage hurtigst muligt.
Eller ring til os på +45 3327 9797